Lumea mea

Poetul este o pasăre rănită care îşi cată alinare în versurile sale.

duminică, 26 ianuarie 2014

одиночество !

Mi-ai intrat în sânge și-mi curgi prin vene. Ești mai rău ca orice drog, mi-ai pătruns adânc în ventriculele inimii , ți-ai făcut culcuș acolo și nu mai vrei să pleci. Ai în mâinile tale puterea de a mă face fericită și puterea de a mă distruge,esti mereu acolo unde nu sper sa te vad, te am alturi dar totodata esti foarte depare , aparti altcuiva , esti deja in inima si sufletul alteia. Mereu caut motive sa te vad , dar totodata fac tot posibil sa te ivit. Niciodata nu ma culc pina nu ascult macar odata pesa noastra sau privesc pozele care ma trec prin amintiri. Caut mii de motive sa vorbit , dar mereu gasesti o mie de motiva sa nu-mi raspunzi. Cind iti aud vocea parca trece ceva din mine , ceva care vreu sa simt mereu dar totodata vreu sa nu mai simt. Vreu sa uit de tot , vreu .. vreu ... vreu ... vreu. dar vreu sa le tin minte mereu clipele frumoase petrecute impreuna. Mereu aud comparati intre mine si ea , si niciodata nu am spus ca am fost mai buna sau mai rea .Sunt cum sunt si pentru nimeni nu ma schimb. Amintirile imi provoaca lacrimi si durere care o port mereu in suflet. Pot sa fiu si moale dar pot sa fiu si dura chiar si cu tine .Pot sa nu iti arat ca te iubesc dar sa te am in suflet , pot sa fiu indiferenta chiar privindu-te in ochi dar sa simt fiorul cel de alta data. Первое, к чему побуждает одиночество, – это разобраться с самим собой и со своим прошлым .- Пора бросать эту вредную привычку.- Какую?- Надеяться.©

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu