Lumea mea

Poetul este o pasăre rănită care îşi cată alinare în versurile sale.

joi, 16 ianuarie 2014

inceput fara sfirsit !

A inceput totul frumos
De parte era o poveste
De freamat dulce cu miros
De visuri pline si cu veste.

Cadea frunza aramie ,usor.
Tu ma iubei la nebunie ,incetisor.
Eu te privem 
in ochi albastri ,iubind.
Te alinam incet in noapte,suspinind.

Parea ca visul de copil , s-a implinit.
Parea ca printul din povesti , s-a ivit .
Parea ca totul e magie , e minunat.
Parea ca dragostea noastra, nu e pacat.

A fost frumos , a fost si mult
A fost asa cum eu am vrut
A fost si azi , a fost si eri
Dar nu mai este , nu mai sperii.

Sfirsit a fost pus cu suspensi ...
Sfirsitul 
dur si doar supusii,
Vor intelege ce simt eu
Si ce e inauntru sufletului meu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu