Lumea mea

Poetul este o pasăre rănită care îşi cată alinare în versurile sale.

sâmbătă, 28 aprilie 2012

Gimnaziul nr 99

Gimnaziul nr . 99
E casa mare i-un castel
Cu multa-n telempiune-n el 
Pe Eminescu la-nvatat
Iar pe Vieru la educat.

In ea e la ca tine acasa
Si vii in fiecare dimineatza
Cu ghiozdanul in spinare
Sa culegi de fiecare 
Cite-un punm de-n telepciune 
Sa ajungi om pe masura

Cind orgoliu dimineti 
Se va sui incetisor 
Clopotelul vesel
Te mingie usor

In casuta alba
Noi vesel am intrat
In castelul magic 
 La care am visat 

Zina din povesti
E profesoara mea
Cu un zimbat magic
Iti alina inima

Ea ne-ndeamna vesel 
Sa iubim curat 
Primul manual 
Pe care ni la dat

Timpul trece repede
Nici macar nu-l vezi
Trecutul ramine 
Cu zine si poveti

Azi suntem plecati in lume 
Dar de scoala ne-amintim 
Si de zina noastra buna 
Pe care noi o iubim

Ati fost mama, ati fost tata,
Ati dat tot ce ati avut mai mult 
Casuta alba ne-a fost casa
De tot ne-amintim  acum.

Cu iubire si caldura
Ne-ati alinat usor
Ni-ati indemnat cu daruire 
Sa-nvatan ce-nsemna dor  

Casuta alba din povesti 
Ramine tot aici 
Dar noi in urma mai lasam 
Povesti cu zine si pitici.

Cu graiul dulce 
Iti soptesc 
Iti multumesc eu tie scoala
Si zina din povesti 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu